TagMos

Het goede en het iets minder goede aan onze beste social bookmark / social news sites.

Nooit geweten, maar TagMos is een afkorting voor 'TagMosfeer'. TagMos is een social bookmark website. De bookmarks die op TagMos worden aangebracht zijn te doorzoeken op zowel titel en omschrijving als tags (recent, populair, alle). Je kan ook de bookmarks volgen van andere gebruikers. Deze functionaliteit zit een beetje verscholen (je klikt op een persoon, dan heb je de optie 'Voeg toe aan Volgen lijst').
Met TagMos kan je niet alleen kennis winnen maar ook geld, een kadobon van 20 euro. Of dit laatste een sterk punt is, betwijfel ik. Op TagMos is een beperkt aantal gebruikers zeer actief. Hun bijdrage staat in schril contrast tot die van de anderen. Eerlijkheidshalve kreeg ik bij TagMos het gevoel dat er soms wordt gereageerd om te reageren, om een kadobon te scoren. Het heeft mij even weerhouden om van TagMos gebruik te maken.
Bij mijn hernieuwde kennismaking ontdek ik een duidelijke verbetering. Op de site is nu duidelijk te zien wie er op jouw bookmark heeft gestemd. In combinatie met de eerdergenoemde zoekopties maakt deze toevoeging TagMos een zeer functionele site. Nu komt voor deze social bookmark site de volgende stap; hoe bevorder je de inbreng van meer gebruikers?

0 reactie(s):