Fisz

Het goede en het iets minder goede aan onze beste social bookmark / social news sites.

Ook Fisz is een social bookmark site. Helaas is er op sociaal vlak weinig te beleven. Meer social bookmark sites kampen met het probleem dat er nauwelijks links worden toegevoegd. Bij Fisz is dit probleem het nijpends. Door deze site word je ook niet echt uitgenodigd dit te doen. Visueel kan er veel worden verbeterd.
Toch heeft Fisz iets wat ik niet bij andere social bookmark sites heb kunnen ontdekken. Enige tijd geleden schreef ik het bericht 'Hulde aan de social bookmarker!'. Het merendeel dacht dat dit grappig bedoeld was of egotripperij. Niets is minder waar.
Om voort te kunnen bestaan moeten in mijn ogen social bookmark sites meer aandacht hebben voor de gebruiker. Ze bieden bijvooorbeeld wel mooie knopjes om links toe te voegen, maar geen icoon / link voor je profiel / je berichten die je op je site of blog kan plaatsen (bij nujij zou zoiets nuik heten, bij Grubb ik grubb, etc.) Wat wil het toeval, Fisz heeft zo'n functionaliteit!

Mijn Fisz

Helaas ziet die er niet uit...

0 reactie(s):