Wil jij mijn stemtrekker worden?

Waarom doet het zelfde blogartikel het goed op de ene social bookmark site en niet op de andere? Neem het stemgedrag op twee artikelen van mij:

Nederlandstalige social bookmark sites, we hebben er genoeg van.
Ekudos: 1. Tipt: 2. NUjij: 8.

Of een verzoek aan Blogger, Movable Type, TypePad en WordPress om social bookmarking meer de ruimte te geven!
Ekudos: 7. Tipt: 4. NUjij: 3.

Het is niet zo dat mijn artikelen op een bepaalde bookmark site beter scoren. De grootte van een site, de snelheid waarmee artikelen worden toegevoegd, is ook niet van invloed...

Weet je wat het is, het gaat om de ene eerste stem. Als die er is, dan volgen er vaak meerdere kudos, stemmen, tips en wat al niet meer.

Daarom mijn oproep: Wil jij mijn stemtrekker worden?

PS:
Of deze oproep esthetisch verantwoord is. Ik denk van wel. Sites als Ekudos kijken kritisch naar de wijze waarop wordt gestemd. En da's prima! Fraude, vals spelen moet worden voorkomen. Dat mensen samenwerken, houd je altijd. Een goede social bookmark site houdt ook daar rekening mee.

0 reactie(s):