Het volgende heeft niets met Web 2.0 of de digitale snelweg te maken.
Door mijn werk sta ik veel in de file (op het asfalt) en met regelmaat achter zo'n auto met een opzichtig logo op de achterkant. Bijvoorbeeld een Golf of Audio. Je ziet dat merk auto en je weet welk logo je kan verwachten.
Stel nu dat je dit logo zal vervangen door het bedrijf dat de auto least. Bijvoorbeeld ABN AMRO of Philips. Wat een opvallende reclame zou dat zijn...
2 reactie(s):
Leuk idee, dat je dan een bumperklevent golfje achter je treft en meteen kunt zien dat het iemand van ABNAMRO is. Kun je in de file meteen even informeren naar de Hypotheekmogelijkheden. ;)
Veel bedrijven willen juist door wat olgrrr zegt helemaal niet dat hun wagenpark herkenbaar is als hun wagenpark :)
Wel hoor ik van wegmisbruikende kennissen in een bestickerde auto dat medeweggebruikers gerust hun werkgever belt om te melden dat ze van de weg gedrukt zijn :P
Een reactie posten