Plaxo Pulse op mijn mac, maar zonder OpenID

Met Plaxo kan je je agenda, contacten en taken online synchroniseren op je pc of, wat voor mij geldt, op je mac. Plaxo biedt nog veel meer. Bijvoorbeeld Plaxo Pulse, waarmee je je 'social activiteiten' kan koppelen aan je profiel.

Sinds deze week is mogelijk informatie van Plaxo Pulse te plaatsen in je Mac adresboek. Voor mij de reden om Plaxo op mijn Mac te installeren.


Juist tijdens deze installatie gebeurt er iets vreemds. Ik kies voor Plaxo omdat ik informatie maar één keer wil invoeren. Om die reden maak ik ook gebruik van OpenID. Zo hoef ik niet telkens een gebruikersnaam en een wachtwoord aan te maken en te onthouden.

Met mijn OpenID log ik ook in op www.plaxo.com. Ik kan er alleen geen gebruik van maken bij de installatie van de Plaxo software op mijn Mac. Vreemd niet? Voor de rest is Plaxo overigens het proberen meer dan waard.

0 reactie(s):