Binnenkort NUjij Idols?

Vandaag zag ik sterretjes, achter mijn naam op NUjij. Toegegeven, het waren er niet al teveel, twee om precies te zijn. En na dit artikel worden het er ongetwijfeld minder. Maar ik zag ze in elk geval. Dit alles heeft te maken met de Sterrenslag die sinds 5 juli op NUjij wordt gestreden.
Je roem op deze social news site wordt bepaald op basis van de volgende factoren:
- hoeveel mensen een stem uitbrengen op jouw berichten
- hoeveel mensen er reageren
- hoeveel clicks de oorspronkelijke pagina ontvangt.
Ook heb je nu de mogelijkheid om anderen via mail te attenderen op jouw post.
Niet nieuw, een dergelijke insteek is bijvoorbeeld ook te vinden op watvindenwijover.nl, maar op zich een prima initiatief om de invoer van artikelen en de interactie tussen de leden te stimuleren. Maar alleen die naam: Sterrenslag...
Dit is, hoe zeg ik dit, zo niet NUjij. Wat moeten we binnenkort meer verwachten? De eerste NUjij Idols verkiezingen? Ik moet er niet aandenken... Hopelijk komt er snel iemand met een betere naam...

0 reactie(s):